U okviru novog programa TikTok Pulse, tvrtke mogu postaviti svoje oglase uz korisnički sadržaj u određenim kategorijama, uključujući zdravlje, modu, kuhanje, igre i druge – a kreatori će dobiti dio prihoda od oglasa
TikTok je najavio program dijeljenja prihoda od oglasa s najistaknutijim kreatorima platformi
društvenih mreža, približavajući se tako modelu koji već koriste njegovi konkurenti.
Aplikacija formata kratkih videozapisa postala je iznimno popularna posljednjih godina s više od
milijardu aktivnih korisnika diljem svijeta, ali je kritizirana jer kreatorima ne pruža način da učinkovito
unovče sadržaj.
U okviru novog programa TikTok Pulse, tvrtke mogu postaviti svoje oglase uz korisnički sadržaj u
određenim kategorijama, uključujući zdravlje, modu, kuhanje, igre i druge – a kreatori će dobiti dio.
"Počet ćemo istraživati naš prvi program dijeljenja prihoda od oglašavanja s kreatorima, javnim
osobama i medijskim izdavačima", stoji u priopćenju tvrtke, podružnice kineske tehnološke tvrtke
ByteDance.
"Usredotočeni smo na razvoj rješenja za unovčavanje na dostupnim tržištima kako bi se kreatori
osjećali cijenjeno i nagrađeno na TikToku."
Samo računi s najmanje 100.000 pratitelja ispunjavat će uvjete za prvu fazu programa, objavio je
TikTok.
Generalna direktorica tvrtke za Sjevernu Ameriku Sandie Hawkins rekla je da će Pulse biti
predstavljen u Sjedinjenim Državama u lipnju i da će odobreni kreatori sadržaja dobiti 50% prihoda
od oglasa na TikToku.
U 2021. godini TikTok je ostvario prihod od procijenjenih 4,6 milijardi dolara, prema industrijskoj
publikaciji Business of Apps.
Ta je brojka više nego dvostruko veća od prihoda iz prethodne godine, ali ostaje otprilike jednaka
konkurentskom Snapchatu, koji ima oko 300 milijuna korisnika dnevno, prema podacima Snapchata.
Druge velike društvene mreže koje se fokusiraju na videozapise, kao što su YouTube, Instagram i
Snapchat, već su implementirale ovakve sustave dijeljenja prihoda. Za sada nije poznato kada će ova
opcija biti prisutna i na hrvatskom tržištu.