logo

Modna industrija je na koljenima, ali dizajneri se ne predaju. Evo sjajnog primjera kako domišljato riješiti zabranu održavanja modnih revija!

Nakon što je epidemija koronavirusa prisilila kineske modne dizajnere, kupce i ostale insajdere industrije da preskoče Milanski modni tjedan krajem veljače, Camera Nazionale della Moda Italiana, odnosno Nacionalna komora italijanske mode, pokrenula je kampanju u kojoj je pokazala solidarnost: „Kina, mi smo uz vas.”

Slogan se pokazao proročkim s obzirom na to što se Italija već na kraju modnog tjedna suočila s vlastitim izbijanjem koronavirusa, a ulice Milana koje su obično živahne bile su sablasno prazne. Modeli su na Instagramu objavili selfije u maskama, modni časopisi tražili su od svojih zaposlenika da rade kod kuće, a Giorgio Armani održao je svoju žensku modnu reviju jesen/zima 2020/2021 u praznom kazalištu.

Izbijanje koronavirusa vjerojatno će biti noćna mora za talijansku modnu industriju vrjedniju od 100 milijardi dolara, kaže Carlo Capasa, voditelj Nacionalne komore talijanske mode. Modne kompanije u zemlji očekivale su snažan početak do 2020., ali sada se bore s problemima lanca opskrbe i slabom potražnjom. “Sigurno mislimo da će prvih šest mjeseci 2020. biti loše”, kaže Capasa.

Ono što se događa s talijanskom modnom industrijom vjerojatno je pregled šireg utjecaja koronavirusa na globalno gospodarstvo. Tvrtke u širokom rasponu industrija ovisne su o Kini kao proizvodnom i potrošačkom tržištu veće od milijardu plus. No kako život u nekim dijelovima svijeta dolazi gotovo do zastoja u trenutku izbijanja, to pouzdanje sve više liči na slabost.

Sada se situuacija proširila i na američko tržište

Pandemija COVID-19 – i nedavna preporuka CDC-a da se okupljanja 50 ili više ljudi odgađaju za najmanje osam tjedana – rezultirali su odgodom Met Gale, koja bi se trebala održati u New Yorku 4. svibnja, kao i otkazivanje nekoliko događanja na tjednu mode u Los Angelesu koji su bili u planu ovog i sljedećeg mjeseca u Južnoj Kaliforniji.

Met Gala, uvijek velika noć za modnu industrije (ovogodišnja prateća izložba, „O vremenu: Moda i trajanje“), tradicionalno je prikazala neke od najintrigantnijih slavnih stilova godine. Modna industrija kao jedan od stupova svjetske ekonomije je uzdrmana, nadamo se ne zadugo.


living 2020

living 2020

living 2020

living 2020

Web stranica koristi kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva. Koristeći naše stranice slažete se s kolačićima.