logo

Proglašenje najboljih projekata komunikacijske industrije nisu propustili Digital King tim i tnative tim tportala sa svojim radovima u finalu

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim platformama u području tržišnih komunikacija. Odjel za Tportal i digitalne usluge se s kampanjom za Heta webshop našao u finalu u kategoriji Best Search, a s kampanjom Undiscovered Croatia za Huawei u kategoriji Best Publisher Long-form Native.

Native studio tportala pomaknuo je granice kinematografije i ušao je u finale za Best Publisher Long-Form Native

Tnative tim tportala jedan je od najboljih studija ne samo za strategiju, već i produkciju native projekata na hrvatskom medijskom tržištu. Dokazuje to i činjenica da smo snimili prvi hrvatski dokumentarac o neotkrivenoj Hrvatskoj u potpunosti snimljen pametnim telefonom, a koji je pregledan preko 300.000 puta.

Undiscovered Croatia naziv je projekta koji je posebno osmišljen i dizajniran za Huawei u suradnji s HT-om. Napravljen je s najboljim stručnjacima za videoprodukciju koji su prvi put izišli iz svoje zone komfora i zamijenili vrhunske kamere pametnim telefonom. Tako su svi kadrovi u potpunosti snimljeni uređajem Huawei P30 Pro.

‘Snažan fokus na čitatelja te raznolikost i vi­­­­­­žljavost tima Tnative studija smatram ključnim faktorom našeg uspjeha na tržištu. Nerijetko smo prvi izbor oglašivača prilikom osmišljavanja te produkcije content i native projekata. Na kraju, rezultati naših projekata govore sami za sebe’, istaknuo je Zvonimir Pelko, voditelj Tnative studija tportala.

Digital King tim Hrvatskog Telekoma u finalu MIXX natjecanja za Google Search kampanju za Heta webshop

Heta je webshop za prodaju ženskih i muških ručnih satova s povoljnim omjerom cijene i kvalitete. Izazovi ove kampanje su bili ulazak na online tržište uz postizanje premium pozicije u odnosu na snažnu i već postojeću konkurenciju uz dosad neiskorišten digitalni kanal promocije Google Search platforme.

Kampanje su vođene preporukama Google Smart rješenja uz dnevne optimizacije s fokusom na generiranje kvalitetnih konverzija unutar definiranog budžeta.

Kampanje su u posljednja 3 mjeseca ostvarile 54% više online kupovina, točnije 2,7 puta više od planiranog. Udio u pojavljivanju za brand pojmove na Google tražilici uvijek je bio iznad 93%, a 72,64% za generalne i pojmove konkurencije. Prema Auction Insight izvještaju Heta oglasi prikazivali su se iznad svih konkurenata. Nakon ostvarenih ciljeva, klijent je u kampanju odlučio ulagati 80% više budžeta.


living 2020

living 2020

living 2020

living 2020

Web stranica koristi kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva. Koristeći naše stranice slažete se s kolačićima.