logo

Igrica koja je promijenila svijet prilagođava se trenutačnoj situaciji. Odsad do rijetkih Pokemona možete i iz sigurnosti vlastita doma. Provjerite kako!

Pokémon Go, prvi put od svog lansiranja u srpnju 2016., donosi neke velike iako privremene promjene koje zapravo smanjuju količinu hodanja koju igrači moraju napraviti kako bi ih sve uhvatili. To je dio odgovora programera Niantic na kontinuirano širenje virusa COVID-19. S obzirom da zdravstvene vlasti širom svijeta preporučuju prakse poput socijalne distance i karantene kao ključne faktore zaustavljanja širenja virusa, lako je shvatiti zašto bi Niantic mogao potaknuti igrače „Pokémon Go-a“ da ostanu kod kuće.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

‪#MysteryBonusHour today features double transfer candy 🍬 ‬ ‪This bonus can be enjoyed while you’re sitting safe at home ✌🏻😊‬

Objavu dijeli Pokémon GO Graphics | Games (@coupleofgaming)

Ovo su specifičnosti:

Niantic otkazuje sljedeće okupljanje svog mjesečnog događanja Dan zajednice koji bi se trebao održati 15. ožujka i pružiti igračima veću šansu da uhvate rijetkog Pokemona.

Igrači “Pokémon Go” moći će kupiti jednokratni svežanj od 30 predmeta u obliku tamjana za jedan Pokécoin, jedinicu valute igre. Osim toga, radit će sat vremena, uobičajeno je pola sata. Tamjan poziva Pokémona da kruži oko korisnika, što znači da ne morate hodati.

Pokéstops, točke interesa u stvarnom svijetu koji igračima daju korisne stvari u igri, češće će se davati nagrade igračima. Igrači mogu dati ove darove jedni drugima, a otvaranjem dobivate još više predmeta kao i Pokémon jaja koja se mogu izleći hodanjem.

Igrači “Pokémon Go-a” često borave u parkovima, muzejima i trgovačkim centrima u potrazi za rijetkim Pokemonima i korisnim predmetima. To se posebno odnosi na mjesečne događaje koji se održavaju na Danima zajednice, gdje se igrači udružuju u lovu na Pokémone. Takva vrsta događanja nije sigurna s obzirom na s širenje koronavirusa. I premda “Pokémon Go” možda nije fenomen kakav je nekad bio, on i dalje ima veliku bazu obožavatelja. Nedavna procjena analitičara igra je rezultirala generiranjem 900 milijuna dolara prihoda od same kupovine u igri 2019. godine.

via GIPHY


living 2020

living 2020

living 2020

living 2020

Web stranica koristi kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva. Koristeći naše stranice slažete se s kolačićima.