VJEŽBAONICA

Vježbaonica je mjesto za kojim vaše tijelo žudi, a da to možda ni ne znate. Vježbaonica je namijenjena svima bez obzira na kondiciju i formu jer ćete uz vježbe koje vam donosimo svoju razinu fizičke spreme zasigurno podići na novi level.
Osam godina,
Stotine i stotine uvježbanih tijela,
Preko 30 000 sati treninga
Pretočili smo u virtualnu Vježbaonicu
Kako biste vi ostali zdravi i zaštićeni,
Ostali mentalno i fizički aktivni u vrijeme izolacije,
Ostali ili počeli biti visokomotivirani
I ostali u najboljoj formi za vrhunske rezultate
Jednom kad sve ovo prođe.

Pronađite detalje na Facebook stranici Vježbaonice

Svjesna aktivacija kukova i ramena:


U ovoj vježbi aktiviramo i sinkroniziramo cijelo tijelo. Izazov za tijelo kao i za um. Dopustite si biti potpuno svjesni svakog pokreta i tako dobijte najviše od vježbe. Broj ponavljanja? Kada osjetite da pokret više ne možete izvesti savršeno pravilno, vrijeme je da stanete. Ako kod kuće nemate elastičnu traku niti nešto slično, aktivirajte mišiće kao da ju imate. Rezultat će vas iznenaditi.

Aktivacija trupa uz stabilnost rebara i zdjelice


Svjesno vježbanje je za većinu nova dimenzija. Stoga dajemo ovu vježbu da točno znate što je potrebno činiti. Jednom kad potaknete tijelo da radi sinhronizirano, vaši pokreti će biti prirodniji i elegantniji.

Vježba za ljepši vrat


Svaka dama će doslovno obožavati ovu jednostavnu vježbu. Možda i ne odmah na početku, no za tjedan dva kada se prvi rezultati pojave, ovo će postati vježba koju nikada nećete preskočiti.

Trup, ramena, kukovi


Za ovu vježbu ćete trebati malo snalažljivosti! Vjerujemo da nemate valjak kod kuće. Umjesto toga kleknite na parket ili laminat, tajice ili trenirka će biti sjajne za klizanje koljenima. A i pod će biti čistiji. Dvije muhe jednim udarcem! To možete samo uz Vježbaonicu!

„Trbušnjaci“ koje ćete voljeti


Klasični "trbušnjaci" nisu vježba koju preporučujemo, no ovu vježbu možete raditi i biti potpuno sigurni. Aktivirat ćemo duboke mišiće trupa, većina vas će ih tek sada prvi put osjetiti. Zamislite! Otkrit ćete dio tijela za koji do sada niste znali! Nemojte pretjerati da vas upala tih mišića ne bi sljedećih nekoliko dana podsjećala na te mišiće.

Mobilizacija kukova u sjedu


Problemi s kukovima javljaju se iz dva razloga. -Nepravilno korištenje kukova -Nepotpuno korištenje kukova Ovom vježbom pokrenite svoje kukove mišićima koji su za to zaduženi te uklonite oba razloga za probleme s kukovima jednim udarcem. I to sjedeći! Kako može biti još bolje?!

Za one koji puno sjede


Ovih dana većina možda još više sjedi nego je to uobičajeno. Time si vjerojatno radimo još više štete. Idemo to promijeniti. Jedan savršeno jednostavana vježbica pomoći će vam da neutralizirate štetu i bolje se osjećate. Idemo? #MojPokret #MojaSnaga #Vježbaonica #Sjedenje

Pravilan upor četvoronoške


Ma tko bi uopće htio biti biti četvoronoške? Mi volimo ovu poziciju jer nam daje pregršt mogućnosti za razne vježbe koje podržavaju razne dijelove našeg moćnog tijela. No, da bi sve bilo kvalitetno i uspješno, preduvjet je da znamo što radimo. Zadatak prvi: savladajte pravilan upor četvoronoške. #MojPokret #MojaSnaga #Vježbaonica #Upor

Oslobodite se napetosti u rameno prsnom dijelu


Napeti ste, znamo. S razlogom. No, na žalost, napetost nam ne pomaže. Stoga je naš savjet da je se oslobodimo. Ova vježba čini upravo to. Laganim pokretima oslobađa vas napetosti. Nekome će se ova vježba učiniti neugodnom, razlog je nenaviknutost mišića na nešto novo. Dopustite si malo nelagode. Ako se pojavi bol, stanite s vježbom i javite nam se. #MojPokret #MojaSnaga #Vježbaonica #Rame

Moblizacija kralježnice


Što se događa ako određene dijelove pokrećemo više i češće dok druge ne potičemo na pokret? U kralježnici su skrivena 33 kralješka s pripadajućim zglobovima. Morate priznati da je to izuzetno puno prostora za pokret. Srednji dio leđa stvoren je za više pokretljivosti od lumbalnog dijela koji je stvoren za veću stabilnost. Kao posljedica sedentarizma čest je gubitak pokretljivosti srednjeg dijela leđa što može dovesti do bolova u lumbalnom dijelu kralježnice. Ovaj pokret će vam donijeti i mindful pokret u vaše tijelo. Segmentalni rad na kralježnici pomaže kod dubljeg razumijevanja osjećaja sebe i buđenja svog unutarnjeg pokreta. Što vam je činiti? Ponovite vježbu iz videa i osjetite koje dijelove svoje kralježnice pokrećete više a koje manje Vrijeme potrebno za izvođenje 5 minuta Broj ponavljanja: 8 Težina: lagano do srednje teško

Snažne bočne strane kuka


Imate li i vi s bočne strane „jahaće hlače“? Odlučili ste googlati vježbe koje vam mogu pomoći. Bočno podizanje noge? Sjajna ideja smo što tijekom izvođenja takvih pokreta vaši mišići s bočne strane podižu masu samo vaše noge uz dodatak vanjskog opterećenja ako ga koristite. Što ako postoji pokret/vježba s kojom možete istovremeno podići masu cijelog tijela i na taj način pripremiti vaše mišiće za hod? U hodu po ravnom oni preuzimaju funkciju pokretača dok u tom slučaju zdjelica može ostati stabilna koliko je potrebno i sprječiti stres na lumbalni dio kralježnice i koljena 🦵 Idealno mišići s bočne strane kuka trebali bi imati snagu i izdržljivost da tijekom hoda repetitivno podižu zdjelicu. Ti mišići moraju biti toliko snažni da u konačnici podižu masu cijelog tijela izuzevši masu stojne noge. Što vam je činiti? Ponovite vježbu iz videa izvodeći ju bez trake ili s trakom srednjeg opterećenja Vrijeme potrebno za izvođenje? 5 min Broj ponavljanja: 10 na svaku nogu po tri puta Težina : srednje do iznimno teško

Moblinost u snazi (bole vas koljena)


💫MINUTE ZA POKRET💫 Znaš li uopće gdje su ti kukovi? Većina ljudi ne razlikuje kuk od zdjelice. Moguće posljedice: bol u lumbalnom dijelu leđa. Ako nema pokreta odnosno mobilnosti u kukovima, kompenzirat ćemo pokretom u zdjelici time stvarajući nestabilnost u leđima - dijelu tijela koji primarno zahtjeva biti stabilan. Kuk je kuglasti zglob čije ležište stvara zdjelična kost. Kako se te dvije strukture razlikuju anatomski tako se trebaju razlikovati i pokretom. Što vam je činiti: vježbom u videu potaknite mobilnost kukova i stabilnost zdjelice Vrijeme potrebno za izvođenje: 5 minuta Broj ponovljanja: 10 sa svakim kukom Težina: zahtjevno

Pravilno bočno istezanje


Kako doživljavate trup? Je li to za vas meka, gibljiva struktura sklona deformacijama? Odgovor je najčešće ne. Ako ga do sada niste tako doživljavali, trebali biste. Optimalna funkcija trupa sadrži regrutaciju ali i relaksaciju mišića kako bi se postigao pravi omjer kontrole, snage i izdržljivosti. Kada se ovako ponaša, trup podržava abdominalne i zdjelične organe te pomaže procesu respiracije. Što vam je činiti: pokrenite bočnu stranu trupa uz pomoć vježbe iz videa Vrijeme potrebno za izvođenje: 5 minuta Broj ponavljanja: 10 puta u svaku stranu Težina: srednje zahtjevno

Web stranica koristi kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva. Koristeći naše stranice slažete se s kolačićima.