NATIVE

Već imate biznis i želite ga unaprijediti ili tek razmišljate o vlastitom biznisu? Ovo su temeljni koraci koje svakako morate napraviti, a za lakši početak vam poklanjamo i start paket korisnih obrazaca!

Bez obzira na trenutačnu situaciju, za poboljšanje poslovanja te uvođenje kvalitetnih promjena koje će vašu firmu izvesti na zdraviji poslovni put nikad nije kasno. U slučaju da ste pak baš ovo izazovno vrijeme odlučili okrenuti u svoju vlastitu poslovnu korist i pokrenuti novi biznis, onda je još i važnije donositi informirane odluke o budućnosti poslovanja koje se temelji na čvrstim temeljima koji jamče dugoročni poslovni uspjeh.

Jer – nova ili stara stvarnost, jedna je stvar ostala nepromijenjena, osobito kad je u pitanju pokretanje startupa - ključna razlika između uspjeha i neuspjeha svakog novog biznisa je brutalna pripremljenost na svaku situaciju, zapreku i mogući scenarij s kojim ćete se na tom putu susresti. Razgovarajte bilo s kojim uspješnim poduzetnikom i brzo ćete uvidjeti kako je to posao koji iziskuje neviđene napore. Nema te ideje, ma koliko ona sjajna bila, koja će se bez ulaganja pretvoriti u rentabilnu tvrtku.

Stoga vam donosimo temeljne korake koje biste prilikom pokretanja novog biznisa svakako trebali uzeti u obzir. Osobito ako vam je stalo do toga da stvorite zdravo poduzeće koje će uspješno odolijevati izazovima ovih nesigurnih vremena.

Izbrusite svoju ideju

Nitko normalan ne bi ulazio u biznis bez da je uvjeren da ima genijalnu ideju. Svejedno, prije nego što bilo što počnete, dobro istražite tržište – postoje li već slične ideje, koliko su uspješne i što vi možete naučiti na temelju njihovih primjera. Pronađite nešto što će vas odvajati od ostatka konkurencije!

Napišite dobar business plan

Okej, sad kad znate da je ideja koju imate potencijalno doista provediva u djelo te, još i važnije, dugoročno isplativa, vrijeme je da se zapitate nekoliko važnih pitanja. Koja je svrha vaše kompanije? Tko su vaši klijenti? Što je vaš krajnji cilj? Kako ćete financirati troškove svog starupa? Sve su to, naime, pitanja čiji bi se odgovori trebali kriti u dobrom poslovnom planu.

Imajte na umu da bez dobre baze potrošača, odnosno target skupine koja će konzumirati vaš proizvod, čak i najbolja ideja pada u vodu. Ponavljamo, istražite tržište. Profilirajte do u zadnji detalj čovjeka koji će od vas kupovati – koliko je star, kojeg je spola, odakle dolazi, što i zašto baš to treba te kako mu baš vi u tome možete pomoći.

I nije da vas plašimo, ali ovo je također stadij u kojem biste svakako trebali razviti neku dobru izlaznu strategiju. Za slučaj 'zlu ne trebalo'. Statistike su, naime, rijetko na strani početnika.

Dobro procijenite svoje financijsko stanje

Sve u životu ima svoju cijenu pa s pokretanjem vlastitog biznisa nije ništa drugačije. Odakle ćete i kako financirati svoj startup? Imate li dovoljno vlastitih zaliha ili posuđujete novac? Jeste li dali otkaz da se u potpunosti posvetite svojoj ideji i kako se planirate financirati dok vaša firma ne stane na noge?

Većina početnika, naime, propadne zašto što im ponestane sredstava za financiranje prije nego krenu ostvarivati profit. Stoga vi radije prilikom kalkulacija troškova budite slobodni zaračunati više. Skriveni se troškovi nalaze na svakom koraku, a ljudi ionako imaju gadnu naviku trošiti izvan svojih mogućnosti. Od toga biste svakako trebali apstinirati.

Svoje fiksne troškove podijelite s razlikom prosječnih troškova i varijabilnih troškova kako biste došli do točne cifre koja će vam trebati da preživite. Amerikanci to zovu break-even analysis.

Bez obzira na to pričamo li o pravom izboru banke ili pak idealnom alatu koji će vam trebati kako biste svoju kompaniju uveli u 21. stoljeće, odaberite prave partnere. Trebat će vam, osobito u trenutku kad sve više kompanija ubrzano korača prema digitalnom dobu poslovanja. Tu na scenu stupaju Microsoft 365 i Office 365 paketi. Milijuni poslovnih zadovoljnih korisnika diljem svijeta već su odavno prepoznali praktičnost lepeze alata kojima obiluje.

A za još lakši početak poslovanja poklanjamo vam i set iznimno korisnih i praktičnih obrazaca koji će vam olakšati prve dane vašeg novog poduzetničkog života.

Preuzmite besplatni start paket

Aktivirajte Office 365 i/ili Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a HT i tportal.hr vas časte s promotivnom medijskom kampanjom u vrijednosti od 50.000 kuna!

Želim da me kontaktira Hrvatski Telekom!!

Sve pravne osobe koji nisu korisnici usluga Office 365 i/ili Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a koji se prijave putem ovog kontakt obrasca od 25.09. do 30.10. godine, a potom zaključno do 30.10. aktiviraju jednu od Office 365 i/ili Microsoft 365 usluga u HT-u uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca te uz ugovoreni paket aktiviraju i jedan od paketa podrške (Start ili Premium) ostvaruju pravo na promotivnu kampanju na Tportalu medijske vrijednosti 50.000 kn bruto!

Cijena Office-a 365 uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca već od 65,55 kn mjesečno + PDV, a cijena Start paketa već od 99 kn jednokratno + PDV.

Sve prijavljene sudionike kontaktirat će Hrvatski Telekom te ih informirati o detaljima za aktivaciju Office 365 i/ili Microsoft 365 usluga.

Uvjeti sudjelovanja