grid

Šapice u digitalnoj obitelji: Kako je HT osmislio ponudu za naše četveronožne članove obitelji

U Hrvatskom Telekomu obitelj je uvijek bila u središtu svih inicijativa i to u svim njenim oblicima. Stoga ne čudi što je sljedeći logičan korak bio uključiti i kućne ljubimce u digitalnu zajednicu korisnika. Kako ističe Ivan Martinović, stručnjak za marketing ponuda u HT-u, ideja se rodila upravo iz svakodnevnog života i iskrene želje da se odgovori na stvarne potrebe vlasnika pasa i mačaka.

“U Hrvatskoj živi više od 400.000 registriranih pasa i mačaka. Ti su ljubimci ravnopravni članovi obitelji, a njihovi vlasnici duboko brinu o njihovoj sigurnosti i dobrobiti”, ističe Martinović. To su prepoznali i u HT-u, pa je upravo iz te spoznaje nastala nova ponuda unutar Magenta1 paketa – jedinstveno rješenje koje uključuje mobilnu aplikaciju i pouzdani GPS lokator, sve s ciljem da ljubimci budu sigurniji, a njihovi vlasnici mirniji.

Ljubimci kao dio tima i inspiracije

Posebnost ove ponude nije samo u tehnologiji, već u emocionalnoj povezanosti koju tim osjeća prema temi. Mnogi od članova razvojnog tima i sami su vlasnici pasa i mačaka, što je dodatno oblikovalo pristup projektu.

“Ta osobna povezanost i razumijevanje brige koju vlasnici imaju za svoje četveronožne prijatelje bili su ključni u razvoju ove ponude. Ideja je nastala iz svakodnevnog života, a naša osobna iskustva pomogla su nam da ne stvorimo samo tehnološki proizvod, već nešto što je stvarna svakodnevna pomoć i podrška ljubimcima i njihovim vlasnicima”, objašnjava Martinović.

Upravo ta prisna veza između članova tima i njihovih ljubimaca osigurala je da rješenje ne bude samo funkcionalno, već i iskreno korisno – empatično osmišljeno, iz perspektive onih koji znaju koliko brige, njege i ljubavi ulazi u suživot sa životinjama.

Od ideje do realizacije: Put koji traži tim i srce

Realizacija ovakvog projekta traži puno više od same ideje – iza svakog detalja stoji cijeli lanac suradnje, od tehničkih timova do marketinga i vanjskih partnera. Martinović, koji je kao voditelj projekta koordinirao čitav proces, opisuje to kao iznimno dinamičan, ali i inspirativan zadatak.

“Od samog početka, tim je dao sve od sebe. Naši scrum master i product owneri osiguravali su da svi dijelovi tima za razvoj budu sinkronizirani. Kolege iz digitala bili su zaduženi za stvaranje web stranice koja je ne samo razumljiva i pristupačna našim korisnicima, već ih i potiče na aktivaciju usluge. U isto vrijeme, kolege iz hardvera su bili ključni za uspješne pregovore s vanjskim dobavljačima uređaja i aplikacije, osiguravajući kvalitetan GPS lokator,” kaže.

Paralelno s tehničkim dijelom, kolege iz Magenta Moments tima radili su na dodatnim pogodnostima koje nadilaze osnovnu funkcionalnost – od popusta na hranu i usluge njege, do čak i zdravstvenog osiguranja za kućne ljubimce. Sve to dodatno obogaćuje ponudu i čini je istinski korisnom.

Lara – pas s ovog lokatora
Prikaz kako GPS lokator u realtimeu pomaže locirati Laru kad odluta iz dvorišta trčati za lisicama, srnama i zečevima slavonskih polja.  (plava linija označava put kojim se vraćala doma nakon što je pozvana na GPS lokator)

Timski rad kao najjača komponenta

Projekt nije bio samo tehnički izazovan – uključivao je i usklađivanje više od 20 timova koji su morali djelovati kao jedno. “Naš cilj je bio da sve funkcionira besprijekorno, kao jedan dobro uigrani orkestar. I taj cilj smo ostvarili”, ističe Martinović.

Upravo ta jednostavnost za korisnika bila je najveći izazov, ali i najveći uspjeh tima. Unatoč vremenskim ograničenjima i kompleksnim integracijama, svi su pokazali nevjerojatnu razinu predanosti, čime su osigurali da sve funkcionira fantastično.

Jedan tim – jedan uspjeh

Kao najemotivniji trenutak iz cijelog procesa, Martinović izdvaja razdoblje kraja godine – inače izazovno vrijeme za sve poslovne procese, a posebno za razvoj novog proizvoda. U tom razdoblju suočavali su se s kašnjenjem isporuka, završnim doradama aplikacije i paralelnim testiranjima.

“Nijedan izazov nije bio prevelik za naš tim. U trenucima kada su uređaji za testiranje kasnili, a aplikacija još prolazila dorade i prijevode, svi timovi dali su sve od sebe. Pokazali su nevjerojatno zajedništvo i predanost, blisko surađujući s dobavljačima kako bi se osiguralo da sva potrebna testiranja budu završena na vrijeme. To je bio trenutak u kojem je snaga našeg zajedništva istinski zasjala,” prisjeća se.

Taj duh zajedništva, kaže, najbolja je potvrda one rečenice koja se često spominje, ali ovdje je i zaživjela: Jedan tim – jedan uspjeh.

GPS lokator tim + pas Čupko (pas kolegice Sandre): na fotki s lijeva na desno: Helena Palčić Videk, Sandra Jakšić, Ivan Martinović, na podu Petra Venier

Briga koja ne prestaje – kako je HT ponudu za kućne ljubimce testirao i razvio do savršenstva

Testiranje aplikacije i uređaja bilo je ključan korak u razvoju ponude za kućne ljubimce. Martinović ističe kako je proces bio vrlo dinamičan. Suočili su se s izazovima poput kašnjenja uređaja i potrebe za dodatnim prilagodbama aplikacije specifičnostima hrvatskog tržišta. No, upravo zahvaljujući snažnoj suradnji s proizvođačem, svi su ključni testovi uspješno završeni na vrijeme.

“Fokusirali smo se na to da ponuda donese ono što vlasnici najviše traže – mir i sigurnost,” ističe Martinović.

Iako ne ulazi u osobne priče tima, otkriva kako su najvrjedniji uvidi proizašli iz činjenice da vlasnici žele u svakom trenutku znati gdje je njihov ljubimac te imati mogućnost postavljanja virtualnih zona sigurnosti. Upravo su te informacije bile presudne u oblikovanju funkcionalnosti koje donose stvarnu bezbrižnost.

Dodana vrijednost kroz Magenta Moments pogodnosti

U konačnici, HT-ova ponuda nije zamišljena kao još jedan tehnološki gadget, ona je svakodnevna podrška i pomoć.

“Najveća vrijednost koju donosimo je osjećaj sigurnosti,” kaže Martinović.

Radi se o cjelovitom rješenju: pametni GPS tracker s internetskom povezanošću, intuitivna aplikacija s naprednim funkcijama te dodatne pogodnosti koje čine razliku.

“Vlasnici mogu u svakom trenutku znati gdje je njihov pas ili mačka, postaviti virtualne zone sigurnosti, pa čak i komunicirati s ljubimcem putem uređaja. Za one koji su često u brizi, ova ponuda donosi mir i sigurnost.”

Dodatnu vrijednost donosi i Magenta Moments program koji korisnicima nudi ekskluzivne pogodnosti. Od popusta na hranu i opremu u Pet Centru, usluga šišanja i njege, pa čak i mogućnost zdravstvenog osiguranja za svoje najdraže njuškice.

“Fokus je bio na partnerima koji mogu pružiti stvarnu vrijednost i olakšati svakodnevicu vlasnicima ljubimaca. Ove su pogodnosti jedinstvene i dostupne isključivo kroz našu Moj Telekom aplikaciju, osiguravajući da korisnici dobiju najbolje za svoje četveronožne članove obitelji,” pojašnjava Martinović. Tako korisnici uz Moj Telekom aplikaciju zaista imaju sve na jednom mjestu – i sigurnost i nagrade.

Ivan Martinović, stručnjak za marketing ponuda u HT-u, ističe kako se ideja rodila upravo iz svakodnevnog života i iskrene želje da se odgovori na stvarne potrebe vlasnika pasa i mačaka.

Tehnologija koja čuva, povezuje i umiruje

Ovaj projekt je i dio šire HT-ove inicijative „Mreža dobrih ljudi“, a za Martinovića osobno sudjelovanje u takvom projektu ima dodatnu vrijednost.

“To znači da svakodnevno živimo naša temeljna načela. Biti dio projekta koji spaja vrhunsku tehnologiju s iskrenom brigom za zajednicu, uključujući i naše krznene članove obitelji čini nas ponosnima”, naglašava.

Projekt, kako kaže, u potpunosti utjelovljuje HT-ovu vrijednost Oduševi korisnike, jer donosi nešto sasvim novo i korisno. Istovremeno, timska suradnja u svim izazovima tijekom razvoja savršeno pokazuje duh poruke Ja sam T – na mene računajte.

Od lansiranja pa do danas, korisnici su ponudu dočekali s oduševljenjem. Povratne informacije, kako kaže Martinović, potvrđuju da su pogodili pravu stvar. Vlasnici hvale preciznost lokatora koji kombinira Wi-Fi, mobilne podatke i GPS za najbolji mogući doseg i točnost, a dolazi uz vlastitu SIM karticu i tarifu.

“Posebno su im korisne funkcije aplikacije poput povijesti kretanja ili sigurnosnih zona. Obavijesti o ulasku ili izlasku iz tih zona donose veliku bezbrižnost”, kaže.

Ističe i jednu omiljenu funkciju među korisnicima – mogućnost da putem uređaja ‘razgovaraju’ sa svojim ljubimcem ili osluškuju njegovu okolinu.

“Sve to potvrđuje da smo stvorili rješenje koje zaista olakšava svakodnevicu i donosi mir vlasnicima, a to je za nas najveća nagrada.”

Pogled prema naprijed: budućnost digitalne obitelji

A što nas čeka u budućnosti? Martinović s osmijehom potvrđuje da je ovo tek početak.

“Budućnost ove digitalne obitelji vidimo kao kontinuirano širenje i obogaćivanje povezanosti za sve. Važno nam je da svi ljudi koji su povezani doživljavaju Hrvatski Telekom kao najbolje mjesto za najbolju povezanost izvan i unutar njihovog doma. Možete očekivati da ćemo nastaviti s kreiranjem proizvoda i usluga koje će povezivati još više članova obitelji, bez obzira na broj nogu ili rep, osiguravajući im sigurnost, dobrobit i neprekidnu povezanost u digitalnom dobu”, zaključuje.

U Hrvatskom Telekomu povezivanje više nije rezervirano samo za ljude. Danas, u digitalnoj obitelji, ima mjesta za svakog člana – bez obzira na broj nogu.

Mreža dobrih ljudi

“Mreža dobrih ljudi” je serija članaka koja predstavlja timove Hrvatskog Telekoma. Kroz priče o svakodnevnom radu i trudu zaposlenika vodeće telekomunikacijske kompanije u Hrvatskoj, čitatelji dobivaju uvid u ono što se događa iza kulisa. U ovim člancima upoznat ćete različite timove koji stoje iza inovacija, povezivanja i podrške korisnicima.

Svaki članak donosi priču o jednom timu, njihovim uspjesima, izazovima i zajedničkoj želji da čine dobro. Otkrijte kako zaposlenici HT-a doprinose izgradnji boljeg društva, postavljaju nove standarde na tržištu te kreiraju proizvode i usluge koje olakšavaju svakodnevni život.


Pridruži nam se

Želiš saznati više o Hrvatskom Telekomu?