Mia Vidović, Željka Dorociak Škrinjarić, Helena Palčić Videk, Tihana Sedlar Krauz, Mihaela Mihalec i Andro Cota
Od skromnih početaka do međunarodnog uspjeha, T-esports Championship pokazuje koliko daleko može stići vizija i trud predanog tima. Tihana Sedlar Krauz, ključna osoba u organizaciji projekta, prisjeća se trenutka kada je sve počelo kroz Hrvatski Telekom e-Ligu 2020. godine, kada su četiri najveća nogometna kluba u Hrvatskoj sudjelovala u FIFA natjecanju.
“Od samog početka, naša ideja bila je stvoriti natjecanje koje će se razvijati s našom publikom – prvenstveno mladima,” ističe Tihana.
“ Hrvatski Telekom je prepoznao što generacija Z voli, i kroz esports smo se približili toj publici, pružajući im sadržaj koji žele i razumiju.”
Druga sezona e-Lige 2021. okupila je gotovo sve hrvatske nogometne klubove najvišeg ranga, čime je natjecanje privuklo tisuće ljubitelja FIFE. Popularnost je nastavila rasti, a projekt je prepoznat i narazini Deutsche Telekom Europe, što je Hrvatski Telekom postavilo kao vodeću članicu u stvaranju esports aktivnosti unutar grupacije.
U 2022. godini održano je prvo međunarodno izdanje T-esports Championshipa koje je okupilo igrače iz Hrvatske, Crne Gore i Sjeverne Makedonije, a broj prijavljenih premašio je tisuću. Projekt je kroz natjecanja i promociju dodatnog sadržaja privukao desetke tisuća gledatelja diljem Europe. Kao važan dio projekta, T-esports Championship od početka uključuje popularne influencere iz gaming zajednice, među kojima su Ivan, poznat kao Malajski Tapir, i MarkoKC. Ivan je istaknuo koliko je ponosan na svoju ulogu u ovom uspješnom natjecanju:
„Iza T-esports Championshipa stoje iznimno sposobni ljudi koji su crème de la crème gaminga. To što ja mogu biti mali kotačić toga već tri sezone za redom mi stavlja veliki osmijeh na lice.“
Kada sam čuo za vijest da se pokreće i treća sezona koja će se proširiti po europi i da će nagradni fond biti čak €100.000 znao sam da se napor prijašnjih sezona debelo isplatio i da su i ostali prepoznali veliku vrijednost turnira kojeg smo zajedničkim snagama digli na noge.˝ dodaje Ivan.
MarkoKC, također influencer i dugogodišnji sudionik projekta, opisuje koliko mu ovo natjecanje znači:
„Sudjelovanje u T-esports Championship od samih početaka bilo je izuzetno uzbudljivo. Kroz godine sam imao priliku upoznati mnoge nove ljude, što je cijelo iskustvo učinilo vrlo zanimljivim. Osim toga, jako mi je drago što je Hrvatski Telekom podigao esports na novi nivo. Najvažniji trenutak za mene je finale, jer tada se osjeća najveća napetost i strast!“
Ovogodišnja sezona donijela je novo širenje – uz Hrvatsku, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju, uključene su i Češka, Poljska i Mađarska, čime je projekt dosegnuo status pravog europskog eSports spektakla. Hrvatski igrači dobili su priliku natjecati se s nekim od najboljih timova i pojedinaca u Europi. U kvalifikacijskoj fazi ove sezone iz Hrvatske se istaknulo šest vrhunskih League of Legends igrača te trojica EA FC 24 igrača, uključujući prošlogodišnjeg pobjednika Marca.
Za uspješnu realizaciju stoji čitav tim strastvenih profesionalaca. Branka Bajt, direktorica brenda, pruža ključnu podršku timu u realizaciji njihovih ideja. Ivana Postružin vodila je digitalni marketing prve dvije sezone, nakon čega je zadatak preuzela Mihaela Mihalec, koja kroz plaćene oglase doseže ciljanu publiku na digitalnim kanalima. Mia Vidović koordinira prisutnost na društvenim mrežama, dok istraživači Željka Dorociak Škrinjarić i Krunoslav Rimac pomno prate utjecaj projekta na percepciju brenda.
Dizajn komunikacije i vizualni identitet natjecanja vode Mislav Ucović i Andro Cota, dok je Helena Palčić Videk zaslužna za merchandise i organizaciju finalnih događanja. PR komunikaciju vodi Daniel Hajden, a sve se odvija pod budnim okom Ivane Frankol, brend menadžerice za mlade. T-esports Championship ne predstavlja samo natjecanje – ono je postalo simbol rastuće europske esports scene i inspiracija za ljubitelje gaming kulture širom kontinenta, s planovima za još većiutjecaj u budućnosti.
Mreža dobrih ljudi
“Mreža dobrih ljudi” je serija članaka koja predstavlja timove Hrvatskog Telekoma. Cilj ovog projekta je približiti čitateljima svakodnevni rad i trud zaposlenika vodeće telekomunikacijske kompanije u Hrvatskoj. Kroz ove članke upoznat ćete različite timove koji stoje iza inovacija, povezivanja i podrške korisnicima.
Svaki članak donosi priču o jednom timu, njihovim uspjesima, izazovima i zajedničkoj želji da čine dobro. Otkrijte kako zaposlenici HT-a doprinose izgradnji boljeg društva, postavljaju nove standarde na tržištu, te kreiraju proizvode i usluge koje olakšavaju svakodnevni život.
Kroz “Mrežu dobrih ljudi” želimo pokazati da snaga Hrvatskog Telekoma leži u ljudima – kolegama i prijateljima, čiji rad i posvećenost donose zadovoljstvo i inovacije korisnicima.