Želite li na brzinu ući u supermarket, ne čekati na blagajni dulje od pet minuta i donijeti vrećice pune namirnica doma u svega petnaestak minuta? Jeste li tip osobe koje planiraju kupnju unaprijed, vođene akcijama, popustima i dobrim ponudama? Ili jednostavno uživate u iskustvu kupnje, neovisno o tome kupujte li organske šparoge, zemlju za cvijeće ili novi mirisni omekšivač koji vas podsjeća na djetinjstvo? Ovo su tri tipična kupca modernog tržišta, a svima je zajednički cilj – ponuda i kupnja koju zaslužuju!
Volite li svakodnevni odlazak u kupnju po svježe namirnice ili je to ipak dio vaše tjedne rutine? Pratite li akcije i popuste i koristite li aplikacije za povoljniju kupnju? Oduševljava li vas guranje kolica po trgovini ili ste jedna od onih osoba koje bi najradije sve ponijele u ruci? Iako nekad pomislite da ljudi obavljaju kupnju iz istih razloga kao i vi, moramo istaknuti da možda niste u pravu. Ovisno o ponudi i potražnji, kao i novcu i vremenu kojima raspolažemo, dijelimo kupce na tri tipa prema njihovim ciljevima: