Dijamanti su ženini najbolji prijatelji i to je jedan klišej zbog kojeg se ne moramo ispričavati. Što god netko rekao, nakit ostaje veliki dio našeg odijevanja i osobnosti.
Dijamanti su osobito obožavani zbog svoje ljepote i cijenjeni zbog svoje neuništivosti. Oni su najtvrđa prirodna tvar na svijetu, a nalaze se u spektru svih duginih boja. Riječ dijamant dolazi od grčke riječi „adamas“ koja znači neuništiv, jer jedini drugi mineral koji može ogrebati površinu dijamanta je drugi dijamant. Posebno su dragocijeni zbog toga što su stari gotovo koliko i Zemlja i sve su rjeđi jer su potrebne milijarde godina da nastanu.
Omiljen kamen u zaručničkom prstenju dolazi u raznim oblicima, a najčešći odabir pada na okrugli rez. No, sve se više žena odlučuje na ovalni rez koji je popularizirala Hailey Bieber. Ponosna i neovisna draguljarnica Dodić Diamonds u srcu Zagreba privlači pozornost svojim vrhunskim komadima, istodobno pružajući jedinstveno iskustvo kupnje.
U nastavku predstavljamo najpoznatije draguljarske kuće i njihove priče o najcjenjenijim dizajnerima nakita koji su počeli oblikovati izuzetne komade nakita tijekom 19. stoljeća i ranog 20. Stoljeća. Upravo su ti slavni draguljari iz prošlih stoljeća oblikovali način na koji se kitimo u moderno doba.
TIFFANY & CO. Njihova glavna trgovina dom je jednog od najlegendarnijih dijamanata na svijetu, 128,54-karatnog žutog dijamanta nazvanog „Tiffany Diamond“, međutim, ono što bi moglo biti najprepoznatljivije široj javnosti je njihova prepoznatljiva boja. Kutija „Tiffany Blue“ vezana svilenkastom bijelom vrpcom bila je simbol luksuznog nakita u 20. stoljeća, a to je ostala i dan danas.
Bilo da je riječ o kultnoj kolekciji Panthère, koja prenosi čistu eleganciju i veličanstvenost mačjeg svijeta, Love narukvici, koja je nježno reinventirala drevni koncept pojasa nevinosti i donijela ga u moderni svijet kao podsjetnik na vječnu vjeru ili Trinity ring koji simbolizira vječnu ljubav, vjernost i prijateljstvo. Cartier i dalje ima koristi metafore i do dan danas ostaje “draguljar kraljeva i kralj draguljara”.
VAN CLEEF & ARPELS dijelili su želju za korištenjem visokokvalitetne ručne izrade i naglašavanjem finog, brušenog kamenja, a jedno od njihovih glavnih postignuća je „The Mystery Set“, metoda postavljanja dragog kamenja na način da metal postane nevidljiv, a svaki dragulj dobije najbolju vidljivost. Kreacije ove kultne francuske luksuzne kuće nosile su slavne osobe poput Elisabeth Taylor, Grace Kelly i vojvotkinje od Windsora.
Za Bulgari sve počinje s Rimom: poznate slike Elizabeth Taylor i drugih holivudskih zvijezda koje napuštaju vodeći butik na Via dei Condotti, suprostavljajući se tradiciji i klasičnim kodeksima luksuznog nakita iz Pariza prihvaćanjem dragog kamenja u boji.
Naučivši zanat od malih nogu u očevom poslu, Harry Winston brzo je stekao ime stvarajući impresivan dijamantni nakit koji su sve više zapažala najveća imena tog vremena. Sam Harry Winston bio je strastveni sakupljač dragulja i dragog kamenja te strastveni filantrop. Danas je kuća Harry Winston posebno poznata po svojim veličanstvenim dijamantnim draguljima, a slavne osobe i dan danas biraju njihov nakit na crvenim tepisima jer njegovi dizajneri zadržavaju netaknutu vintage estetiku dok dizajniraju suvremeni nakit.
DIVE I DIJAMANTI
Svaka poznata draguljarska kuća imala je svoju divu. Za Bulgari je to bila glumica Elizabeth Taylor, Cartier je obožavao princezu Grace Kelly, a Tiffany and Co. i pjevačica Beyonce odnedavno su neraskidivi. Hrvatska draguljarnica Dodić Diamonds glasovite zlatarske obitelji Dodić, za svoju kampanju pronašla je savršenu divu – Ninu Badrić.
“Nina Badrić oličenje je prirodnog dijamanata. Prepoznata je kao jedna od utjecajnijih diva na hrvatskoj glazbenoj sceni. Njezin glazbeni talent, svestranost i autentična ljepota kojom blista, savršeni su atributi za predstavljanje naše dijamantne kolekcije. Cijela moja obitelj i ja ne krijemo zadovoljstvo što nam se pridružila dok zajedno proživljavamo još jednu uspješnu godinu”, rekao je Filip Dodić, draguljar. Filip kaže kako je Nina u srži kampanje poseban dijamant, univerzalni simbol autoriteta i luksuza, koja želi ispričati priču o domaćem brendu. “Proslavljujući naš zlatni jubilej željeli smo napraviti nešto iznimno i posebno, dakako i jedino s Ninom. Ona voli modu, a dijamantnim nakitom samo nadopunjuje svoju gracioznost i samouvjerenost. Ona je nježna i osoba koja na najbolji način prezentira draguljarsku strast naše tvrtke. Istančanog je stila stoga razumije i voli naš brend”, dodao je Filip.
OBITELJSKO NASLJEĐE
Čuvena zlatarska obitelj Dodić po čiji se nakit kupci vraćaju dulje od pola stoljeća, pravi je primjer uspješne obiteljske priče koja traje već 3 generacije. Brend Dodić sinonim je za tradiciju, kvalitetu i vrhunsku uslugu.
Najmlađa generacija Dodićevih aktivno je uključena u obiteljski biznis. Dvojica braće, Franjo i Filip, posvetili su se obiteljskom poslu i podijelili interese među sobom. Tradicionalniji dio zlatarskog posla koji se tiče plemenitih metala zainteresirao je Franju, dok je mlađi Filip, vrlo rano iskazao interes za dijamante. Filip je na Gemološkom američkom institutu u Londonu završio prestižnu školu za dijamante, nakon čega se specijalizirao te je asortimanu svojih diploma dodao i onu draguljara. Tehnologijom, visokim standardom poslovanja i personaliziranim pristupom uspjeli su uskladiti tradicionalni obrt sa sve zahtjevnijim kupcima.
Koliko je rad zlatarne i draguljarne Dodić prepoznat i cijenjen, potvrđuje tisuće zadovoljnih klijenata s kojima je obitelj tijekom godina rada izgradila vjerno prijateljstvo, no nije naodmet reći ni to da je nakit ove glasovite hrvatske zlatarske kuće izabran kao poklon za čak dvojicu papa te da je svojedobno bio prisutan i u Bijeloj kući. Krune sa izbora za Miss Universe Hrvatska također potpisuje Dodić. Angažman Nine Badrić u novoj kampanji za „Dodić Diamonds“ samo potvrđuje prestiž i ugled ove poznate zlatarske kuće.
DODIĆ DIAMONDS
Dodić Diamonds u Ilici 46, na čelu s draguljarem Filipom ima vrlo iskusan tim s kojima isporučuje klijentima najbolje od zaručničkog i vjenčanog prstenja te drugog finog nakita po mjeri. Nude prekrasne komade nakita uključujući certificirane dijamante. Oni znaju zašto žene vole dijamante, a osim statusnog simbola i znaka ljubavi, dijamanti imaju i visoku estetsku vrijednost.
Certificirani GIA draguljar Filip Dodić će rado odgovoriti na sva pitanja vezana uz dijamante, drago i poludrago kamenje te uz svoje znanje i iskustvo pomoći u izboru optimalnog dragog kamenja. Filip se najviše ponosi svojim etičkim pristupom i etosom u edukaciji svojih kupaca. Uvijek nastoji pružiti najvišu razinu usluge u ovoj industriji što se očituje dugogodišnjom klijentelom.
Dodić Diamonds zadnjih nekoliko godina sustavno razvija svoju paletu proizvoda i usluga s dijamantima i nakitom svjetske klase kako bi u potpunosti udovoljio rastućim zahtjevima svoje domaće i međunarodne klijentele. Odgovornost i etika sastavni su dio njihove filozofije. „Naš cilj je imati transparentan opskrbni lanac, kako zlata pa tako i dijamanata. Tvrtka smo koja nikad ne spava. S poslovnicama u Zagrebu, Splitu i Plitvicama posjedujemo infrastrukturu i resurse koji zadovoljavaju potrebe svakog našeg klijenta i to u bilo kojem trenutku. Putem naše međunarodne nabavne mreže, održavamo bliske i osobne odnose sa svim našim klijentima, nudeći im dijamante svih oblika, veličina i boja. Svaki dijamant koji isporučimo nosi sa sobom predanost i certifikat kvalitete nakita.“ kazao je Franjo Dodić.
Dok se tvrtka danas ubraja među vodeći hrvatski maloprodajni lanac visoko kvalitetnog nakita, Zlatarna Dodić i dalje ostaje obiteljska tvrtka u pristupu i temperamentu, predana svojim temeljnim načelima međusobnog poštovanja, izvrsnosti i posvećene usluge prema svakom kupcu.