Dvije izvedbe Nissan LEAF-a
U drugoj generaciji litij-ionska baterija je većeg kapaciteta u odnosu na prvu generaciju i sada imamo čak dvije verzije LEAF-a s baterijama dva različita kapaciteta, prvu od 40 kWh i drugu, većeg kapaciteta od 62 kWh u modelu oznake LEAF e+.
Nissan LEAF s baterijom 40 kWh
Prvi model iz obitelji LEAF ima litij-ionsku bateriju ukupnog napona od 350 V i kapaciteta 40 kWh i elektromotor smješten sprijeda snage 110 kW (150 KS), uz najveći okretni moment od 320 Nm dostupan od 0 do 3283 okr./min. Ovaj model ima automatski mjenjač s reduktorom, koji mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u 7,9 sekundi uz najveću brzinu od 144 km/h.
Potrošnja struje u mješovitim uvjetima prema WLTP protokolu je 171 Wh/km, odnosno 17,1 kWh/100km, a doseg u gradskoj vožnji prema WLTP-u je do 415 km, dok mu je doseg u mješovitim uvjetima vožnje do 285 km prema WLTP ispitnom protokolu. Emisija CO₂ mu je 0. Najmanja, odnosno najveća masa praznog vozila je 1580 do 1640 kg. Težina same baterije je 310 kilograma, a smještena je u podnici vozila.
Načini punjenja Nissan LEAF-a s baterijom od 40 kWh
Zahvaljujući bogatoj ponudi rješenja za punjenje, od kućanske utičnice do javno dostupnih brzih punionica, Nissan LEAF prilagođava se vašem životnom stilu, ritmu i načinu na koji vozite.
Punjač u vozilu: Priključak Type 2 - 6,6 kW
Priključak za brzo punjenje: ChaDeMo 50 kW
Punjenje baterije:
Quick Charger od 50 kW, omogućuje vrijeme punjenja oko 60 minuta ( punjenje od 20 do 80%)
vanjske punionice/wallbox od 7,4 kW, omogućuju vrijeme punjenja od 7,5 sati
kućna utičnica od 220V/10A ili 2,2 kW, omogućuje vrijeme punjenja od 21 sati
Kabel za punjenje (kućna utičnica od 220 V/10 A ili 2,2 kW): EVSE kabel od 6m
Kabel za punjenje (vanjske punionice ili wallbox od 7,4 kW): Kabel Mode 3/ T2-T2
Napomena: vrijeme punjenja ovisi o uvjetima punjenja, uključujući vrstu brzog punjača, stanja i kapaciteta baterije te temperature okoline.
Nissan LEAF e+ s baterijom 62 kWh
Nissan LEAF e+, najnovija verzija najprodavanijeg električnog automobila na svijetu u povijesti je početkom prošle 2019. godine predstavljena u Japanu. U odnosu na model LEAF s baterijom kapaciteta 40 kWh, LEAF e+ ima litij-ionsku bateriju (ukupni napon 350 V) osjetno većeg kapaciteta od 62 kWh te jači motor snage 160 kW (217 KS) , uz najveći okretni moment od 340 Nm pri 500-4000 okr./min. Ovaj jači model ima automatski mjenjač s reduktorom, koji mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u 6,9 sekundi uz najveću brzinu od 157 km/h.
Napredni dizajn baterije u modelu LEAF e+ od 62 kWh uključuje inteligentnu tehnologiju, a njegova impresivna gustoća energije dolazi od novog dizajna modula akumulatora. Inovativna tehnika laserskog zavarivanja na zglobovima stanica smanjila je duljinu modula, dok promjena broja slojeva laminacije stanice omogućava da visina modula bude usklađena s oblikom vozila. Uz povećanje gustoće energije, baterija zadržava oblik i veličinu sličnu bateriji od 40 kWh LEAF, omogućujući modelu LEAF e + da zadrži unutarnji prostor LEAF-a i definirani vanjski stil. Nova, snažnija baterija ima isto tako tri modula različite veličine, dok ona od 40 kWh ima samo jednu veličinu modula. Umjesto 192 ćelije, nova baterija ima sada 288 ćelija.
Potrošnja struje u mješovitim uvjetima prema WLTP protokolu je 185 Wh/km, odnosno 18,5 kWh/100km, a doseg u gradskoj vožnji prema WLTP-u je do 528 km, dok mu je doseg u mješovitim uvjetima vožnje do 385 km prema WLTP ispitnom protokolu. Emisija CO₂ mu je 0. Najmanja, odnosno najveća masa praznog vozila je 1690 do 1723 kg. Težina same baterije je 440 kilograma, a smještena je u podnici vozila.
Načini punjenja Nissan LEAF e+ s baterijom od 62 kWh
Punjač u vozilu: Priključak Type 2 - 6,6 kW
Priključak za brzo punjenje: ChaDeMo 50 kW
Punjenje baterije:
Quick Charger od 50 kW, kompatibilan sa 100 kW, omogućuje vrijeme punjenja (punjenje od 20-80 posto) oko 90 minuta
vanjske punionice/wallbox od 7,4 kW, omogućuju vrijeme punjenja od 11,30 sati
kućna utičnica od 220V/10A ili 2,2 kW, omogućuje vrijeme punjenja od 32 sata
Kabel za punjenje (kućna utičnica od 220 V/10 A ili 2,2 kW): EVSE kabel od 6m (u serijskoj opremi)
Kabel za punjenje (vanjske punionice ili wallbox od 7,4 kW): Kabel Mode 3/ T2-T2 (u serijskoj opremi)
Napomena: vrijeme punjenja ovisi o uvjetima punjenja, uključujući vrstu brzog punjača, stanja i kapaciteta baterije te temperature okoline.
Nissanovo jamstvo za LEAF
Nissan želi korisnici LEAF-a budu u potpunosti zadovoljni kvalitetom i performansama svojeg vozila. Oni su u središtu svega što Nissan radi i predani su tome da im pruže najbolju moguću razinu usluga i održavanja bez vremenskog ograničenja.
Jamstvo u trajanju od 5 godina/100.000 km odnosi se na sve dijelove za električna vozila. Jamstvo na litij-ionsku bateriju obuhvaća i smanjenje kapaciteta baterije na manje od 9 crtica (od 12) prema ugrađenom pokazivaču kapaciteta, u trajanju od 8 godina/160.000 km. Jamstvo od 3 godine/100.000 km odnosi se na uobičajene dijelove.
Nissan isto tako osigurava zamijenu bilo kojeg dijela baterije koji uzrokuje smanjenje kapaciteta baterije ispod devet crtica (od 12) unutar trajanja jamstva na bateriju. Nissan nudi i uslugu pomoći na cesti za električna vozila, bez obzira kada i u kojoj se prilici nalazili. Osim toga, Nissan nudi i besplatno punjenje osiguravajući punionice kod Nissanovih koncesionara.