NATIVE

Sanjate o tome da uzavrele dane na kopnu zamijenite zasluženim osvježenjem na Jadranu? Onda je ovo kompanija čiji će vam proizvodi zasigurno zatrebati!

Jadransko je more, složit ćete se, najljepše na svijetu, a njegova razvedena obala sa stotinama otoka je kao stvorena za jedrenje. Stoga nimalo ne čudi što mnogi ljetnu sezonu očekuju s nestrpljenjem upravo zato da bi se mogli otisnuti u odiseju Jadranom tražeći skrovite uvale, istražujući neotkrivene bisere i uživajući u kristalno bistrim nijansama jadranskog modrila.

Znaju to dobro i u tvrtci Mare Nostrum Croaticum, specijaliziranom distributeru odjeće i obuće Musto namijenjene jedriličarima koju je Borut Čičin-Šain registrirao još 1990. godine. I sam strastveni dugogodišnji jedriličar, čak „profa od mora“ - kako je samog sebe nazvao, Čičin-Šain uvidio je da postoji velika potražnja za obućom i odjećom namijenjenoj jedriličarima, a koja u tom trenutku nije bila direktno dostupna zainteresiranim sportašima i ljudima čiji su poslovi vezani uz more.

Za vrijeme boravka u Velikoj Britaniji upoznao je Keitha Musta, još jednog pasioniranog jedriličara, inače britanskog olimpijca i osvajača srebrne medalje u Tokiju 1964. godine, koji je zasnovao tvrtku Musto jer je iz vlastitog iskustva znao da postoji potreba za specijaliziranim proizvodima.

Nakon ugovorene suradnje, tvrtka Mare Nostrum Croaticum progresivno se razvijala otvaranjem Musto trgovina u ACI i drugim marinama uz našu obalu, a trenutno ih je duž naše obale otvoreno dvanaest, dok su nove u planu. Mare Nostrum Croaticum obiteljska je tvrtka, a dužnost direktora je nakon odlaska Boruta Čičin-Šaina preuzeo njegov sin Marin.

Jedinstvena ponuda neupitne kvalitete

„Mare Nostrum Croaticum d.o.o. zastupnik je i distributer britanskog brenda Musto“, započinju priču naši sugovornici. „Musto sportska odjeća i obuća uglavnom je namijenjena jedriličarima, ali i svima drugima koji žele i moraju biti zaštićeni od ekstremnih vremenskih uvjeta. Naša dugoročna vizija ostvaruje se zadovoljavajućim tempom, a cilj nam je postati regionalni lider u prodaji specijalizirane jedriličarske odjeće i obuće i pružanju usluga vezanih uz aktivnosti uz more i na moru“, nastavljaju.

Odjeća koju nude ističe se po tome što je proizvedena od vodonepropusnih materijala visoke kvalitete namijenjene ekstremnim vremenskim uvjetima. „Zaštita od UV zračenja postala je neophodan trend u proizvodnji materijala, a pošto su naši kupci svojim boravkom na moru najizloženiji tom negativnom aspektu njihovog posla ili hobija, trudimo se svojom ponudom i sugestijama kod odabira opreme naglašavati da osim zaštite od vjetra i mora naša oprema štiti i od UV zraka“, objašnjavaju nam iz Mare Nostrum Croaticum. „Naš casual program odjeće i obuće kao sastavni dio urban looka rado se nosi i od strane ljudi koji nemaju direktnog dodira s jedrenjem i nautikom.“

Važno je kako se radi

A da je ovo obiteljska kompanija koja njeguje inkluzivnu i prijateljsku radnu okolinu u kojoj se najviše cijene vjernost i harmonični međuljudski odnosi, dokazuje i činjenica kako im je upravo rad na tim područjima jedan od najvažnijih kriterija uspjeha. A jednako se odnose i prema svojim klijentima, što je kako ističu, drugi čimbenik njihova uspjeha.

“Kako smo s našim kupcima razvili poseban odnos, koji ponekad podsjeća na odnose unutar proširene obitelji, naše druženje se nastavlja i nakon obavljenih poslova. Naši klijenti preporučuju naše proizvode svojim prijateljima i poznanicima. Ljudi koji nose Musto lakše stupaju u međusobne kontakte jer brend dokazano djeluje kao okidač za početak priče. Iz svega toga da se zaključiti da nam je odnos s kupcima s kojima smo tokom godina poslovanja razvili takav odnos zaista najbolje mjerilo poslovnog uspjeha, a čemu je pridonijela i naša izvrsna post-sales podrška“, otkrivaju nam tajnu svog uspjeha.

Izazovna vremena traže inovativna rješenja

No, izazovi vremena u kojem živimo nisu zaobišli niti ovu obiteljsku tvrtku koja tržištem uspješno plovi već tri desetljeća. Mare Nostrum Croaticum iskoristio je, primjerice, proteklu godinu kako bi se dodatno razvio u segmentu digitalne prodaje pri čemu su naišli na neočekivane poteškoće. „Tijekom lockdowna bili smo prisiljeni orijentirati se isključivo na prodaju putem interneta jer su naše trgovine sportskom odjećom i obućom bile zatvorene odlukom Stožera“, prisjećaju se.

Primijetili su da im je potrebna platforma za komunikaciju kojoj će svi djelatnici imati pristup u svakom trenutku. Nakon što su pokušali s različitim besplatnim rješenjima, koja su se pokazala neefikasnima i polovičnima, odlučili su uložiti u cjelovito rješenje – Microsoft 365 paket.

„Prilikom obrade naročito zahtjevnih narudžbi shvatili smo da nam dotadašnje rješenje postaje kamen oko vrata zbog količine e-mailova i privitaka u pdf formatu koji se generiraju prilikom svake narudžbe. Naš tadašnji mail server jednostavno nije mogao 'gutati' sve pristigle i poslane poruke, a programski paketi koje smo tada koristili po trgovinama nisu bili baš potpuno kompatibilni s Microsoft Office formatima, što nam je predstavljalo dodatni problem prilikom obrade svih zaprimljenih informacija. No, to se promijenilo otkako smo u potpunosti prešli na Microsoft 365 usluge“, pričaju nam.

A tu je i drugo veliki problem koji su u imali prije tranzicije na Microsoft 365 paket. „Prilikom zaprimanja narudžbi bilo je potrebno filtrirati artikle koji su bili na stanju u ograničenom broju primjeraka, a često su bili naručivani u većoj količini zbog vrlo povoljnih cijena. Naravno, nije bilo moguće zadovoljiti svu potražnju s ograničenom zalihom, tako da smo narudžbe obrađivali po pravilu prvenstva - 'first come - first served'. Tu nam se Excel, a donekle i Access, pokazao kao nezamjenjiv alat za napredniju obradu zaprimljenih narudžbi te naručivanje robe iz naših trgovina kojih smo imali petnaest“, otkrivaju nam.

Možda stoga ne čudi što upravo Excel ističu kao alat koji se pokazao najkorisnijim za uspjeh ove tvrtke. „Excel svojim naprednim mogućnostima nadopunjuje našu trenutnu aplikaciju za maloprodaju, a Word koristimo svakodnevno u sastavljanju dopisa. Outlook bi za sada definitivno izdvojili kao najkorisniji alat jer eliminira brigu oko pohranjivanja bitnih mailova i čini ih dostupnima svima u tvrtci. OneDrive ne trebamo ni spominjati…“ „Na temelju iskustva koje smo stjecali proteklih mjeseci, Microsoft 365 paket bismo bez imalo grižnje savjesti preporučili svim tvrtkama jer svojim mogućnostima i ponudom aplikacija pokriva 95 posto potreba poslovne komunikacije, pohrane i obrade dokumenata općenito“, zaključuju naši sugovornici.

Rješenje krojeno prema vašim potrebama

Mare Nostrum Croaticum jedan je u nizu zadovoljnih poslovnih partnera kojima je Hrvatski Telekom, razmišljajući o potrebama malih i srednjih poduzetnika, namijenio poseban sustav podrške u vidu Microsoft 365 usluga. Riječ je o četiri paketa namijenjenih optimizaciji poslovanja. Na početku procesa HT-ov tim stručnjaka ponudit će vam tako mogućnost evaluacije poslovanja nakon čega ćete, već prema svojim najboljim interesima, moći izabrati između Start i Premium paketa. 

Start paket, recimo, uključuje osnovna podešavanja poput kreiranja korisničkih podataka, postavljanje domene, postavljanja i jednostavne migracije mailova (do 30 korisnika) te instalaciju desktop aplikacija na računalo, dok Premium paket uz sve već navedeno u Start paketu klijentima nudi i dodatno postavljanje naprednih postavki, instalaciju aplikacija na mobilne uređaje te edukaciju.

Olakšajte si tranziciju u digitalno poslovanje

Ako se, poput naših sugovornika iz tvrtke Mare Nostrum Croaticum, tek upoznajete se lepezom mogućnosti alata koji se nude unutar paketa podrške namijenjenog malim i srednjim poduzetnicima, onda je Start paket optimalan izbor za vas i vaše potrebe. Spomenuti paket, naime, uključuje osnovno postavljanje Microsoft 365 usluga kako bi vam se olakšao početak korištenja usluga.

Nakon što aktivirate svoj Start paket u pomoć će vam uletjeti HT-ov certificirani stručnjak koji će vam pomoći oko daljnjih koraka u procesu prelaska u novi sustav uključujući, ako tako vi tako odlučite, i migraciju na novu domenu. Osim toga, u ovaj je paket uključena i migracija domene na Microsoft 365 portal kako bi vaši mailovi i dalje glasili isto. 

Nakon što obavite ove važne prve korake, preostaje vam još samo završna faza koja uključuje slanje materijala s uputama kako koristiti Microsoft 365 sustav s pripadajućim mu aplikacijama te instalaciju aplikacija Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access…, ovisno o odabranom paketu Microsoft 365 usluge.

Aktivirajte Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a HT i tportal.hr vas časte s promotivnom medijskom kampanjom u vrijednosti od 50.000 kuna!

Želim da me kontaktira Hrvatski Telekom!!

Sve pravne osobe koji nisu korisnici usluga Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a koji se prijave putem ovog kontakt obrasca od 30. lipnja do 31. srpnja 2021. i aktiviraju jednu od Microsoft 365 usluga uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca te uz ugovoreni paket aktiviraju i jedan od paketa podrške (Start ili Premium) ostvaruju pravo na promotivnu kampanju na Tportalu medijske vrijednosti 50.000 kn bruto!

Sve prijavljene sudionike kontaktirat će Hrvatski Telekom te ih informirati o detaljima za aktivaciju Microsoft 365 usluga.

Uvjeti sudjelovanja