Ovo su proizvodi u kojima su uživali naši roditelji, a sad se vraćaju u velikom stilu

OKUSI DJETINJSTVA

Posvetimo riječ ili dvije nostalgiji – onom divnom fenomenu koji nam dopušta da nesmetano zaplovimo u dane koji su bili bolji, ljepši i sretniji od svakidašnjice koja nas nerijetko mori. Dane kad je i pločica Životinjskog carstva ili žlica Kinder Lade bila dovoljna da nas baci u euforiju.

Danas, naravno, postoji mnogo veća ponuda nego što je postojala pred 20 ili 30 godina, ali neki nas proizvodi već pri samoj pomisli vraćaju u one bezbrižne dan kad je 10-ak kuna još uvijek predstavljalo čitavo bogatstvo. Iz ropotarnice povijesti iskopali smo stoga proizvode koji su obilježili naše odrastanje. Selekcija je bila dugotrajna i teška, oko izbora su se slomila mnoga koplja, ali u nastavku vam donosimo finalnu listu svojih favorita. Zaplovite s nama kroz vrijeme i provjerite nalazi li se vaš među njima.

opuštanje uz film

Zdenka sir

Ako ste odrasli u Hrvatskoj, ne postoji apsolutno nikakva šansa da barem jednom u životu niste okusili Zdenka sir. Proizvodi se u Bjelovaru, ima tradiciju dulju od sto godina i dobio je ime po stvarnoj djevojci Zdenki koja je, kad je završila na sličici koja još i danas krasi omot omiljenog topljenog sira, imala 16 godina.

Volite li originalne retro dizajne, ovih ćete dana doći na svoje zaputite li se do najbliže vam poslovnice Lidla. Lidl, naime, u sklopu svog Retro tjedna oživljava najkultnije dizajne koji su obilježili mnoga djetinjstva te u ograničenim količinama ponovno vraća na police. Stoga ne časite ni časa, nego trkom u Lidl po svoj opipljiv komadić povijesti!


Dukat mlijeko

A koje se mlijeko najdublje urezalo u pamćenje svekolike nacije? Dukatovo, dakako. Srećom, Lidl u sklopu svog Retro tjedna u prodaju vraća legendarni dizajn Dukat mlijeka koje iz djetinjstva pamte naši roditelji.


Bobi flips

Ova je grickalica Hrvatima omiljena od 70-ih godina. Za popularnim su smokićima otad posegle nebrojene generacije, a sada se Bobi flips na police vraća u svom starom i nostalgičnom ruhu.

Lidl, naime, u sklopu svog Retro tjedna ponovno oživljava klasičan dizajn koji je obilježio djetinjstva naših roditelja pa, ako ste znatiželjni iz kakve su ambalaže omiljenu grickalicu brstili vaši roditelji, pohitajte u najbližu vam poslovnicu Lidla.


Pepsi

Svijet se je oduvijek dijelio na dva tabora – ili pripadate taboru koji iz ruke ne ispušta Coca-Colu ili ste jedan od onih koji, kad je žeđ u pitanju, najradije poseže za Pepsi. Ako pripadate potonjima, onda ćete se obradovati jer Lidl kroz akciju svog Retro tjedan Pepsi od 2 litre vraća u staro ruho. Ljubitelji vintage dizajna, znate što vam je činiti!


Radenska

Tri srca koja ponosno predstavljaju boje mnogima od nas omiljene mineralne vode nepogrešivo upućuju na Radensku. No, nije tome oduvijek bilo tako. Spomenuti se je zaštitni znak na ambalaži Radenske mineralne vode pojavio tek sredinom 30-ih godina prošlog stoljeća, a prije se Radenska propagirala kroz lik patuljka.

Lidlov Retro tjedan povijest Radenske mineralne vode neće otjerati toliko daleko, ali će se Radenska zato na police vratiti u ruhu u kojem su je kupovali i voljeli naši djedovi i bake.


Faks

Tko kaže da samo hrana nudi mirise koji nas mogu vratiti u prošlost? Jedan od proizvoda koji nas vraćaju u prošlost zasigurno je i među Hrvatima omiljeni deterdžent za pranje rublja – Faks.

Ako se sjećate mirisa svježe opranog veša iz djetinjstva, gotovo je nemoguće da se ne sjećate mirisa Faks deterdženta. Ovaj Saponijin deterdžent omiljen je Hrvatima već više od stoljeća, a u sklopu Lidlova Retro tjedna iz ropotarnice povijesti se na police dućana vraća jedno od njegovih upečatljivijih lica.