SADRŽAJ OMOGUĆUJE HPB

Digitalizirajte svoje poslovanje! Pogledajte koje bi vam aplikacije i usluge mogle itekako olakšati život

Na internetu se može pronaći niz aplikacija koje će vam kao poduzetniku olakšati vođenje poslova. Ponuda je ogromna, a ovo je popis nekih od najboljih aplikacija na tržištu, uz koje ćete više vremena moći posvetiti poslu kojim se bavite. Neke su potpuno besplatne, a većina vam nudi probni rok da se uvjerite koliko su vam potrebne i možete li raditi bez njih

Pokrećete novi posao i želite urediti ured po modernim standardima? Osim stolova, stolica, telefona i računala, trebat će vam kvalitetan softver pomoću kojeg ćete ići u korak s vremenom. Ovo je popis nekih od aplikacija koje bi vam trebale olakšati posao, skratiti vrijeme koje nepotrebno trošite na automatizirane radnje i omogućiti vam da se što bolje usredotočite na ono čime se bavite – vaš posao.

Popis, dakako, nije konačan, ali aplikacije koje su spomenute pomoći će vam da lakše i brže upravljate projektima, zadacima, vodite račune, komunicirate s klijentima i budete u toku s trendovima.

Vaš pokretni ured u malom

Microsoft Office 365

Sveobuhvatan alat koji pomaže pri digitalizaciji poslovanja Microsoft Office 365 napravljen je tako da olakšava posao i omogućava rad s bilo koje lokacije integriranim alatima dostupnima na webu. Poslovni paketi omogućuju rad na jednom ili više računala na više lokacija. To je zapravo ured izvan ureda. Idealan je za izradu prezentacija i omogućuje rad u oblaku, kao i rad na velikom broju različitih platformi, od PC-ja i Maca do iPhonea i Androida. Cijena osnovnog paketa iznosi 8,80 eura po korisniku mjesečno, a 10,50 eura za premium verziju. Paket možete nabaviti ovdje.

Skype za tvrtke

Skype za tvrtke nudi prikaz zajedničkog sadržaja sastanka tijekom konferencije na mobilnom uređaju, započinjanje grupnog razgovora ili pozivanje dodatnih sudionika u razgovor.

Voditelju omogućava kontrolu nad sastankom isključivanjem zvuka ili uklanjanjem sudionika iz razgovora, a tu je i niz drugih dobrodošlih opcija, od prijenosa poziva na drugi telefonski broj ili na drugi kontakt, preko nastavljanja razgovora od mjesta na kojem ste stali, do poboljšane sigurnosti uz certifikat i pasivnu provjeru autentičnosti. Skype za tvrtke inkorporiran je u Windows 10 i nalazi se u paketu Office, a možete ga nabaviti ovdje.

Slack

Slack je integrirao sve komunikacijske alate koje svakodnevno koristimo – email, Dropbox, društvene mreže, chat aplikacije poput Messengera ili Vibera – sve to u jednu jedinstvenu platformu. Slack funkcionira kao messenger. Razgovori su dostupni svima i svaku poruku koju pošaljete vide svi članovi vašeg tima.

No razgovori se mogu podijeliti na kanale, odnosno grupe za različite odjele ili projekte. Kanali su javni, ali možete napraviti i privatnu grupu te slati privatne poruke vidljive samo primateljima. Osnovna verzija je besplatna, dok se ostale značajke platforme, poput tražilice arhive poruka ili statističke obrade, naplaćuju 6,67 dolara mjesečno po korisniku. Aplikaciju možete nabaviti ovdje.

Arhiviranje podataka i dijeljenje datoteka

Evernote

Vjerojatno ste se već susreli s problemom klasičnih, papirnatih bilješki i bilježnica. Zapisali ste nekad nešto i kasnije niste mogli naći bilješku. Uz Evernote i njegov sustav tagiranja i pretraživanja unutar dokumenata više nećete izgubiti nijednu bitnu informaciju. Riječ je o internetskom servisu i skupu aplikacija u kojima možete čuvati sve svoje bilješke, fotografije, screenshote itd.

Sve što pohranite na svom računalu Evernote će ažurirati na svojim serverima. Bilješkama možete pristupiti s bilo kojeg drugog računala, ali i mobilnih uređaja poput iPhonea, Androida te BlackBerryja. Pretplata iznosi 13,99 eura, uslugu moraju koristiti najmanje dva korisnika, a aplikaciju možete potražiti ovdje.

Dropbox Business

Središnje mjesto za pristupanje i dijeljenje datoteka je Dropbox Business, što izuzetno pojednostavljuje rad. Dizajniran je tako da štedi prostor, spaja datoteke na jedno središnje mjesto i sigurno ih sinkronizira na svim uređajima pa im možete pristupiti bilo kada i bilo gdje. Slanje velikih datoteka je jednostavno, čak i osobama koje nemaju račun na Dropboxu.

Značajke poput skenera dokumenata, zajedničkih mapa, izvanmrežnog pristupa i drugih pojednostavljuju suradnju s drugima. Standardni paket s 3 TB prostora stoji 10 eura mjesečno po korisniku, a napredna opcija s neograničenim prostorom za skladištenje podataka 15 eura po osobi. Aplikaciju potražite ovdje.

 

Otvorite poslovni račun u HPB-u, a tportal.hr vam poklanja promotivnu medijsku kampanju u vrijednosti 50.000 kn!

Financije

Indiegogo

Imate ideju, a nemate novac? Indiegogo je međunarodna web stranica za crowdfunding. Ona vam omogućava da na internetu potražite sredstva za financiranje vaših ideja i pokretanje startupa. Njihovu stranicu mjesečno posjeti 15 milijuna ljudi. Stvar funkcionira na sustavu koji se temelji na nagradama; to znači da donatori, investitori ili klijenti koji su spremni pomoći u financiranju vašeg projekta ili proizvoda mogu donirati i primiti dar, ali ne i dionički udjel u tvrtki. Financijere potražite ovdje. Slično funkicioniraju i GoFundMeKickstarter i brojni drugi.

mHPB

Poduzetništvo i bankarstvo ne mogu jedno bez drugoga. Umjesto da trošite vrijeme na odlaske do vaše banke, pustite banku da dođe vama. Dapače, neka ona uvijek ide s vama, ma kamo krenuli. mHPB je najnapredniji mBanking u Hrvatskoj, dostupan i poduzetnicima. Aplikacija omogućava plaćanje slikanjem računa, djelomično skeniranje fakture, nacionalno i prekogranično plaćanje, pregled stanja i prometa po karticama i računima, zadavanje naloga s datumom u budućnosti, kreiranje predložaka, mogućnost kupoprodaje deviza i još niz toga.

Za sigurnost transakcija i podataka ne morate se brinuti jer je instaliran sigurnosni softver koji jamči bezbrižnost i jednostavnost pristupa i rada u aplikacijama mBanking i mToken. Pristup nije moguć bez unosa PIN-a ili otiska prsta. Aplikaciju potražite ovdje.

Marketing

Buffer

Buffer je aplikacija koja nudi upravljanje svim društvenim mrežama i računima na jednom mjestu, umjesto da se šećete od adrese do adrese. Omogućava raspoređivanje postova na sve društvene mreže, prema rasporedu knjiženja koji ste odredili. Pomoću analitike možete vidjeti što se događa s vašim objavama na društvenim mrežama, razumjeti kako poboljšati rezultate i izraditi potrebne izvještaje. Sami određujete razine pristupa, sami upravljate dozvolama, a tu je i niz drugih mogućnosti. Cijena usluge iznosi između 15 i 199 dolara mjesečno, ovisno o veličini tvrtke i količini obavljenog posla. Aplikaciju pronađite ovdje.

Mailchimp

Namjeravate li se posvetiti email marketingu, Mailchimp je obavezan alat. Ova vam aplikacija pomaže da saznate s kime razgovarate kako biste sugovorniku mogli reći prave stvari. Na raspolaganju su vam elegantni, jednostavni alati za dizajn kojima možete izraditi integrirane kampanje. Mailchimpom možete širiti informacije pomoću društvenih poruka, e-pošte, oglasa i još mnogo toga. Osnovni program je besplatan, standardni paket usluga stoji 14,99 dolara mjesečno, a najskuplji, Premium, košta 299 dolara. Aplikaciju potražite ovdje.

WhatsApp Business

WhatsApp Business je besplatna aplikacija namijenjena vlasnicima malih tvrtki. Ona omogućava jednostavnu komunikaciju s korisnicima pomoću alata za automatiziranje, razvrstavanje i brzo reagiranje na poruke. Znači, dobivate li uvijek ista pitanja putem telefona ili e-pošte, omogućava stvaranje očekivanih, automatskih odgovora te vam tako štedi vrijeme. Možete je skinuti ovdje.

WordPress

WordPress se često koristi kao aplikacija za objavljivanje blogova i webstranica. Iako je započeo skromno, kao blog sustav, s vremenom je evoluirao toliko da se može koristiti kao punokrvni CMS sustav za upravljanje sadržajem. Koristeći tisuće dodataka, widgeta i tema, WordPress je limitiran samo vašom maštom. To je daleko najpopularniji CMS na svijetu pa ne čudi to da ga koristi 13 posto od milijun najvećih web stranica. Verzija namijenjena blogerima stoji tri dolara mjesečno, a opcija Business, namijenjena malim poduzetnicima, 25 dolara. Plaća se jednom godišnje, a aplikaciju možete dohvatiti ovdje.

Snappa

Većina poduzetnika nije talentirana za grafički dizajn i ne mogu si svi priuštiti korištenje alata kao što su PhotoShop ili CorelDraw. Zahvaljujući alatima za grafički dizajn kao što je Snappa, sada možete dizajnirati sve vrste profesionalnih grafika na jednostavan način. Prijavom na njihovu stranicu dobit ćete pristup programu s nizom gotovih predložaka za izradu postova na društvenim mrežama, banner oglasa, slika za vaše blog postove, a možete i sami izrađivati grafičke prikaze.

Uz opsežnu arhivu slika, ikona i predložaka, možete dizajnirati sve, od grafike za vašu internetsku stranicu do ilustracija za prezentaciju u PowerPointu, a sve to bez poznavanja grafičkog dizajna. Osnovni paket je besplatan, a najskuplja verzija stoji 20 dolara mjesečno za pet korisnika. Program potražite ovdje.

Želim da me kontaktira
stručnjak HPB-a

Sudjelujte u promotivnoj ponudi Hrvatske poštanske banke i tportala! Svi čitatelji tportala koji se prijave putem ovog kontakt obrasca od 4. lipnja do 8. srpnja 2019. godine, a potom zaključno do 15. srpnja 2019. godine otvore transakcijski poslovni račun u HPB-u, ostvaruju pravo na promotivnu kampanju na tportalu medijske vrijednosti 50.000 kn!

Sve prijavljene sudionike kontaktirat će bankari HPB-a te informirati o detaljima za otvaranje računa.

Pročitaj uvjete sudjelovanja

Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala i HPB-a u skladu s najvišim profesionalnim standardima.