Ovaj nesuđeni pilot svoju je sreću pronašao u jednoj od naših najvećih korporacija. Provjerite što ga je oduševilo!
Branimir Spajić
U sretnom braku sa suprugom Tatjanom, imamo kćerku Lotu od 3 godine.
U svoje slobodno vrijeme volim čitati, ponajviše popularne članke i knjige na temu psihologije
vođenja, dizajna proizvoda i usluga i korisničkog iskustva.
Uz to, volim glazbu i aktivno je slušam, a od svoje rane mladosti radio sam kao DJ na radiju te u
klubovima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Sa suprugom i kćeri volim putovati i istraživati ljepote Hrvatske.
Što si htio biti kada odrasteš, o kojem si poslu maštao?
Kao mali, maštao sam o tome da budem pilot, da letim, da sam potpuno slobodan u zraku i upravljam
letjelicama kojima se svi dive i koje prevoze ljude na nikad viđena mjesta. Fascinirala me pozadina
letenja i mehanika. Redovito sam sanjao kako letim, ne samo u avionu već i da sam imam moći poput
Supermana.
Jeste li ikada zamišljali da ćete se baviti ovime čime se danas bavite?
Počeo sam slagati priču o tome kroz studij, osobito na predmetima gdje smo imali laboratorijske
vježbe u kojima smo testirali različite hipoteze i kroz praktičan rad dokazivali iste. Povezujući to s
trenutnim studentskim poslom koji sam obavljao u Hrvatskom Telekomu kao agent u kontakt centru,
počeo sam proaktivno predlagati rješenja za različite vrste korisničkih problema i raditi aktivno na
njima. Tu sam se sve više približavao želji da moja karijera ide u tom smjeru i da se nastavim razvijati
u najvećoj telekom kompaniji u Hrvatskoj.
Kako je tekao vaš poslovni put?
Započeo sam svoj poslovni put kao student u kontakt centru u Osijeku. Tamo sam napredovao do
pozicije višeg agenta i pri kraju studija dobio sam priliku postati Voditelj tima kontakt centru u
Zagrebu, a što je značilo i preseljenje iz Osijeka u Zagreb. Interesantno je bilo da sam sve to morao
izvesti u svega par dana i početi raditi na novom radnom mjestu. Vodio sam tim od dvadesetak
agenata koji su odgovarali na upite korisnika.
Prihvatio sam izazov i priliku da se uključim u internacionalni projekt i postanem Voditelj tima za
unaprjeđenje prodajne efikasnosti kanala prodaje. Na tom mjestu sam koordinirao i aktivno radio na
svim aktivnostima vezano uz taj projekt do njegove potpune implementacije. Nakon toga prihvatio
sam ulogu Voditelja projektnog ureda, gdje sam svoja znanja i vještine horizontalno proširio s novim
područjima i odgovornostima.

Uslijedila je prilika voditi jedan dio strateškog programa kompanije kao Voditelj programa, a nakon
kojega sam prema nalazima i rezultatima programa prihvatio odgovornost svoje prve menadžerske
funkcije Voditelja odsjeka za upravljanje eskalacijama korisnika, a potom i pritužbama korisnika.
Transformacijom tog dijela poslovanja, nominiran sam za direktora Odjela za upravljanje korisničkim
iskustvom, a na kojoj sam funkciji već tri godine.
Koja je tvoja trenutna pozicija/uloga na poslu?
Moja uloga je pomoći kompaniji da bude bliža korisniku, da prepoznaje korisničke potrebe i iste
zadovolji kroz svoje proizvode, usluge i rješenja. S kros-funkcionalnim timovima iz cijele kompanije
radim na poboljšanjima i inovacijama u svrhu poboljšanja iskustva naših korisnika. Ulogom sam
direktor odjela za upravljanje korisničkim iskustvom.
Zašto baš rad u Hrvatskom Telekomu?
Hrvatski Telekom je od početka mog karijernog puta pokazao da prepoznaje angažman zaposlenika,
proaktivnost i ulaže u razvoj vještina i kompetencija svojih zaposlenika. Osobno mi se jako sviđa
poticajna radna okolina, mogućnost korištenja najsuvremenije tehnologije i pristup najnovijim
trendovima na svim poljima telekom industrije. U HT-u radim računajući studentske dane 10 godina,
a bez njih 7 godina, 8 mjeseci i 8 dana.

Koliko često se susrećeš s izazovima na poslu?
Posao je izazov sam po sebi. Svaki dan nešto novo naučim, a svaki sastanak, zadatak, projekt novi je
izazov i prilika za rast. Smatram da probleme i izazove previše ističemo kroz negativan kontekst, a oni
su zapravo izvor vrijednih informacija za sva potrebna poboljšanja i inovacije. Uvijek nastojim s
timom nakon riješenog izazova napraviti retrospektivu i podijeliti naučeno, što smo dobro napravili i
trebamo nastaviti, a na čemu trebamo zajedno poraditi da budemo idući put bolje. Smatram da je to
odlična timska vježba i da na taj način svi učimo iz izazova.
Što te u poslu čini sretnim?
Kako sam na početku naveo, volim i uživam u vođenju i rješavanju izazova. Najsretniji sam uz tim koji
svakodnevno zajednički radi na ostvarenju ciljeva i rješavanju izazova, gdje jedni druge motiviramo,
podržavamo kada je teško, kada tim zrači energijom povjerenja u mene kao voditelja i sve svoje brige
i radosti dijeli unutar tima, gradeći odnos koji je iznad isključivo poslovnog odnosa.
Iz toga svega proizlaze uspjesi koji mi nikada nisu orijentirani na kratkoročne, već na dugoročne.
Smatram da za sve dugoročne uspjehe timovi moraju dati izvjesno vrijeme i angažman, vjerovati u
viziju i dan za dan biti bolji. Primjer toga je rad na projektu na kojem smo radili gotovo dvije godine i
kao krunu uspjeha uz izvrsne poslovne rezultate, u siječnju 2020. dobili nagradu za Best-in-class
projekt personalizacije u Londonu, na svjetskom događaju Customer Experience in Telecoms.
