NATIVE

Razgovarali smo s vodećim ljudima jedne od naših najuspješnijih firmi u svom području. Otkrili su nam provjereni recept za uspjeh

Kad je riječ o telekomunikacijskim uslugama, ova je tvrtka jedna od vodećih na našem tržištu. „Tvrtka Europhone je nastala u prosincu 2014. godine kao logičan nastavak poslovnog puta i vizije koju je još tada imao naš direktor“, pričaju nam iz kompanije u kojoj su poslovanje, kao franšizni partner, započeli u suradnji s Hrvatskim Telekomom te već u prvoj godini otvorili čak osam T – prodajnih mjesta. „U prosincu 2015. idemo korak dalje te uz veliku podršku Hrvatskog Telekoma u Zagrebu otvaramo prvo Bonbon prodajno mjesto u Hrvatskoj na Iblerovom trgu 3“, nastavljaju.

Budući Europhone ne radi ništa polovično, u drugom kvartalu 2017. godine otvaraju i Odjel za poslovne korisnike te sa time zaokružuju portfelj usluga imajući mogućnost zadovoljiti potrebe i privatnih i poslovnih korisnika telekomunikacijskih usluga. „Danas možemo slobodno reći da smo najveći partner Hrvatskog Telekoma sa osam T-prodajnih mjesta, 13 bonbon i Iskon poslovnica, Odjelom za poslovne korisnike te 150 vrijednih djelatnika koji su bili temelj za rast i razvoj tvrtke“, ponosno će.

Ponuda za svakoga

„Vizija naše tvrtke glasi Zajedno do uspjeha što znači da želimo zajedno sa svojim partnerima i korisnicima utrti put ka uspjehu u vidu dugoročne suradnje i odnosa povjerenja. Vjerujemo da isto možemo ostvariti isključivo daljnjim ulaganjem u rast i razvoj, ali ponajviše radom na svakodnevnom podizanju standarda odnosno kvalitete“, objašnjavaju nam. Budući da imaju T centre i bonbon i Iskon prodajna mjesta, slobodno možemo reći da, barem kada su u pitanju telekomunikacije, u Europohoneu imaju odličnu ponudu za svakog korisnika. „Svako kućanstvo ima potrebe za telekomunikacijskim uslugama kao što su mobiteli, internet i televizija, a naši mlađi korisnici uvijek prepoznaju odličnu ponudu bonbona koji ima pruža idealne kombinacije tarifa za primjereni budget“, pričaju nam naši sugovornici.

„U sklopu bonbon i Iskon poslovnica također imamo veliku ponudu slobodnih uređaja te dodatne opreme, a u našoj poslovnici na Iblerovom trgu imamo čak i cijeli asortiman Xiaomi proizvoda – od romobila do ovlaživača zraka. Ipak, ukoliko je u pitanju poslovni korisnik koji traži odlična i sigurna telekomunikacijska rješenja za svoju tvrtku, i tu nam se može obratiti bez straha“, dodaju.

Provjereni recept za uspjeh

U Europhoneu uspjehom smatraju trenutak kad im se vrati stari korisnik, kad u njihove poslovnice uđe korisnik i kaže da mu je susjed preporučio da dođe kod njih jer zna da će mu Europhoneovi djelatnici pružiti maksimalnu uslugu i potruditi se u potpunosti zadovoljiti njihove potrebe. „No, ipak, najveći uspjeh i priznanje su upiti drugih poduzeća koja dobivamo sa ciljem da im sa svojim know howom pomognemo u realizaciji njihovih ciljeva“, kažu nam. Osnova svakog odnosa, a tako i poslovnog, jest povjerenje. Ono je osnovni sastojak za bilo kakvu suradnju - bilo prema korisnicima, bilo unutar tvrtke. „Uz odnos povjerenja i nezaobilaznu transparentnost, za uspjeh su još potrebni svakodnevni izlasci iz zone komfora te velika upornost. Biti uspješan poduzetnik zahtjeva svakodnevno nadilaženje prepreka s kojim se niste nikad susreli“, ističu.

Pa ipak, daleko od toga da je njihov put bio pošteđen trnovitog početka. No, u Europhoneu su imali jednu važnu odskočnu dasku koja im je značajno olakšala poslovanje, pričaju nam otvoreno. „Svaki početak je težak, kada čovjek krene od nule i treba nešto stvoriti. Nama je bilo utoliko lakše jer smo imali veliku podršku Hrvatskog Telekoma što nam je puno značilo“, iskreno će.“ Trebalo je jako puno rada i truda da se stvori sve što smo stvorili. Danas, skoro sedam godina kasnije, treba još više truda i rada da ostanemo na vrhu“, naglašavaju. Sve je ubrzano, konkurencija je velika, ali u Europhoneu upravo to najviše i vole – vole izazove. „Izazove nalazimo na svakom koraku, a najveći izazov je definitivno bila prošla godina. Prošla godina nam je pokazala da se definitivno svi izazovi mogu prevladati te nas je dodatno osvjestila koliko se situacija može promijeniti u trenu“, ističu.

Poslovna klima u Hrvatskoj

„Hrvatsko tržište i prodaja kao takva čine poslovanje svakog poduzetnika vrlo dinamičnim. Ono što je bitno jest da će razvoj poslovne klime u Hrvatskoj imati veliki naglasak na digitalizaciju poslovanja, prateći trendove u Europi“, uvjeravaju nas naši sugovornici. Sva poduzeća, bilo ona mala, srednja ili velika, trebati će se okrenuti ka digitalizaciji poslovanja te time većoj fleksibilnosti i dugoročnom smanjenju troškova. „Ono što nam je izuzetno drago jest da se i javna uprava počela pomalo digitalizirati te time olakšavati poslovanje poduzetnicima“, s olakšanjem će.

Bez obzira na dobro uhodani sustav, ova aktualna situacija nije zaobišla niti Europhone. Zbog korone su se morali prilagoditi novim uvjetima rada. „Zdravlje naših djelatnika i korisnika su nam oduvijek na prvom mjestu. Stoga smo na prodajnim mjestima odmah uveli sve potrebne mjere kako bismo zaštitili sve zaposlenike, ali i korisnike. U poslovnice smo uveli stroge mjere kako bismo smanjili rizik od zaraze na minimum. Naravno, nekad je to bilo iznimno teško, ali uspjeli smo se organizirati. Svih mjera donesenih od strane Stožera smo se pridržavali, svakodnevno smo pratili situaciju u cijeloj državi i prilagođavali se trenutnoj situaciji. Morali smo stalno biti na 'stand by' jer imamo poslovnice po cijeloj Hrvatskoj, tako da kada je jedna županija možda imala dobru epidemiološku situaciju, druge su možda imale lošiju“, prisjećaju se.

U takvim situacijama je, ističu naši sugovornici, jako važna fleksibilnost i sposobnost da se odmah reagira na situaciju, i s ponosom možemo reći da smo to jako dobro odradili. „Kolege u uredima su u dva navrata, za vrijeme najviših brojeva oboljelih od COVID-19, radili od kuće. I tu smo brzo reagirali, opremili kolege svim potrebnim alatima za rad te se jako brzo prilagodili novim uvjetima rada. Redovito smo komunicirali, radili telekonferencije kako bi se podigao moral, ali i redovito osvještavali o svim potrebnim mjerama kako bi sačuvali svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih“, napominju.

S osobitom pak radošću ističu kako im je pandemija donijela i jednu neočekivanu dobru stvar – povezali su se više nego ikad prije. „Bili smo impresionirani količinom međusobne brige djelatnika i njihovom raspoloživošću da uskoče jedni drugima i pomognu si.“

Alati neophodni za uspjeh

Kad smo ih zamolili da s nama podijele tajnu svog uspjeha, priča se okrenula u smjeru provjereno pouzdanog poslovnog partnera svake tvrtke, neovisno o njenoj veličini. „Osnova rada sa ljudima je svakako komunikacija. Iz tog razloga, aplikacije za komunikaciju su postale dio svakodnevice bez kojih se nije moglo kvalitetno komunicirati. Također, bilo je bitno osigurati neometano poslovanje iz bilo kojeg kutka, a to smo si dodatno olakšali odabirom Microsft Office 365 paketa“, otkrivaju nam.

„Microsoft 365 paket nudi širok spektar usluga te u zavisnosti od potreba radnog mjesta, svaki djelatnik koristi dio ili sve usluge koje su u ponudi. Mislim da je ipak svima najvažnija mogućost pristupa dokumentima i elektroničkoj pošti bilo kad, bilo gdje i sa bilo kojeg uređaja“, dodaju. Pored standardne elektroničke pošte, Excela i Worda, definitivno najkorištenija usluga u Europhoneu je Microsft Teams. „Ona nam je omogućila kvalitetniju komunikaciju u trenutcima razdvojenosti koja je bila od presudne važnosti za timski rad“, ističu naši sugovornici.

Osluškujući potrebe malih i srednjih poduzetnika, u Hrvatskom su Telekomu upravo s njihovim potrebama na umu pripremili posebnu ponudu Microsoft 365 usluga. Riječ je o četiri paketa namijenjenih optimizaciji poslovanja. Na početku procesa HT-ov tim stručnjaka ponudit će vam tako mogućnost evaluacije poslovanja nakon čega ćete, već prema svojim najboljim interesima, moći izabrati između Start i Premium paketa. Start paket, recimo, uključuje osnovna podešavanja poput kreiranja korisničkih podataka, postavljanje domene, postavljanja i jednostavne migracije mailova (do 30 korisnika) te instalaciju desktop aplikacija na računalo, dok Premium paket uz sve već navedeno u Start paketu klijentima nudi i dodatno postavljanje naprednih postavki, instalaciju aplikacija na mobilne uređaje te edukaciju. Više informacija o paketima usluga dobit ćete OVDJE.

„S obzirom na prije spomenutu digitalizaciju poslovanja, mišljenja smo da je korištenje Microsoft 365 paketa početni korak za bilo kojeg poduzetnika, a pritom uzevši pristupačnost proizvoda u vidu samog financijskog ulaganja koje je minimalno“, zaključuju naši sugovornici iz Europhonea.


Aktivirajte Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a HT i tportal.hr vas časte s promotivnom medijskom kampanjom u vrijednosti od 50.000 kuna!

Želim da me kontaktira Hrvatski Telekom!!

Sve pravne osobe koji nisu korisnici usluga Microsoft 365 kod Hrvatskog Telekoma, a koji se prijave putem ovog kontakt obrasca od 30. lipnja do 31. srpnja 2021. i aktiviraju jednu od Microsoft 365 usluga uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca te uz ugovoreni paket aktiviraju i jedan od paketa podrške (Start ili Premium) ostvaruju pravo na promotivnu kampanju na Tportalu medijske vrijednosti 50.000 kn bruto!

Sve prijavljene sudionike kontaktirat će Hrvatski Telekom te ih informirati o detaljima za aktivaciju Microsoft 365 usluga.

Uvjeti sudjelovanja